Vandaag ook weer zo'n typisch voorbeeld meegemaakt van niet adequaat rijden.
Er was een of andere malloot die tussen de dorpen Maartensdijk en Hollandsche Rading net even onder de 50 bleef rijden. Er was al een auto hem gepasseerd en de bestuurder moet hebben geweten dat hij veel te langzaam reed (er staan vele bordjes langs de weg met daarop aangegeven 80). Toen ik een lichtsignaal gaf om hem erop opmerkzaam te maken dat hij het verkeer hinderde ging hij eerst op de rem staan en vervolgens naar links om me niet te laten passeren. Dus bijna een aanrijding.
Hoe vindt je nu zoiets? Is dit asociaal of alleen maar enorm stom?
donderdag 21 januari 2010
Abonneren op:
Posts (Atom)